неделя, 3 февруари 2008 г.

Блогът на отделният човек или по точно отделния блог на човекът!?

Не знам защо, но реших и аз да си направя блог. Блог - само как звучи. Не е реално. Но нищо де, преди време поствах в блога на жорката който ми беше дал пермишън http://kr3t3n.com
Там беше забавно определено. Сега не знам точно какво ще е положението но дано. Всъщност има ли значение като това си е моя блог, и вобще не знам кой ще го чете. Да знаете героите, имената и събитията които ще влезнат във вашето полезрение са напълно измислени, с една дума фикция. И всяка връзка с реални лица и събитя ще бъде напълно случайна, и с тяхното изрично съгласие. Важното, е че въобще ще има истории, естествено когато не ме мързи или имам време да пиша, по скоро първото. КАТ-о за начало ще постна линкове към някой други мой сайтове или проекти или места в интернет пространсвото в които имам пръст или съм свързан по някакъв начин : майспеис/огец ; уайтрум.инфо ; абстракт.ком; майспейс/супервержън; http://kr3t3n.com/jaws/index.php?blog/category/2
Ае за са толкова че ми се счупиха пръстите

Няма коментари: