вторник, 29 юли 2008 г.

Важното е да има идея

идея, идеята когато е около мен
чувствам се така запленен, зашеметен
от мисли препускайки в безкраен океан
знаейки че идея има, и това не е блян
на хора без цел нагаждайки се към целия свян
и дразнещи се от това колко съм прям

аз пък казвам че идеята е във всичко
и колкото и да искаш да го направиш
различно, странно, непривично,
то това ще е за някой, но не и за теб
поглеждайки в огледалото този портрет
на идеи създадени някъде там отгоре
мисли идеали мнения - инициали
предатели, идейни плагиати
с фалшиви занаяти, бродейки в ноща
с една идея, фалшива - аз затова ви пея

образовам, не успявам, не казвам че съм прав
нито пък се права на корав, просто човек се замисли
седни на масата и помисли, в какво има смисъл
загърби пошлостта преди да стане прекалено късно
и да си се улисъл, запленен от света без една идея
не искам да го казвам, но пуснеш ли се по течението
ще те намеря увистнал на полюлея...

Няма коментари: